Друзі, раді повідомити вам, що сьогодні Watcher здійснив довгоочікуваний перезапуск. Ті, хто товаришує з нами у Facebook, вже звернули увагу на зміну логотипу та кольорової гами близько 10 днів тому. Ці зміни нарешті дійшли й до основного сайту.
«Ніщо не буває більш постійним, ніж тимчасове» – це про Watcher. Проект запустився в червні 2008 року, його «тимчасовий» дизайн планувалось змінити за кілька тижнів. Змінили за 2,5 роки.
Рішення про те, як виглядатиме сайт, та в якій кольоровій гамі буде виконаний, прийняли ще в травні. Дякую всім, хто долучився до обговорення, давав цінні поради. Найскладніше було визначитись з структурою видачі новин. Думали між news-by-news стрічкою та журнальним форматом.
Зупинились на news-by-news, як найзручнішому та перевіреному часом форматі. Саме такий використовують обидва лідери онлайнової IT-журналістики – TechCrunch та Mashable. Вони довели свою ефективність (хоча дизайн, очевидно, грав тут не головну роль).
Хочемо повідомити про зміщення тематики Watcher’a, і одним з пріоритетів для нас тепер буде марктетинг в соціальних медіа. На цю теме писатимемо більше.
Ми стаємо більш відкритими та доступними. Нам цікаво опублікувати вашу думку, реакцію на події, аналіз ринку. Ми з задоволенням розмістимо матеріал, в якому ви поділитесь знаннями з іншими учасниками ринку. Кожен може стати автором на Watcher’і – заведіть собі авторську колонку у нас. Якщо маєте запитання з цього приводу, чи хочете обговорити – пишіть на maksym@watcher.com.ua. Ми впевнені, що кожному поважаючому себе експерту є що сказати ринку.
Ми любимо писати про цікаві українські стартапи. То ж не зволікайте з можливістю розповісти всій українській професійній інтернет спільноті про ваш новий проект, як ви його робили, за чиї гроші, і коли заробите (чи вже заробили) перший мільйон.
Як і раніше, наша політика щодо «PR-матеріалів» залишається незмінною. Ми ніколи не розміщували, і не розміщуємо матеріали за гроші. Але якщо ваша новина буде для нас цікавою, вона з великою ймовірністю потрапить на сайт. То ж якщо маєте цікаві новини чи навіть чутки про вас чи ваших конкурентів – пишіть на редакційну пошту news@watcher.com.ua. Ми раді кожному листу.
Але це не все. Протягом ближчих тижнів ми повідомимо вам ще кілька прекрасних новин про Watcher.
Ми раді будемо почути від вас коментарі, зауваження, пропозиції щодо нового Watcher’a.
P.S. Для тих, хто читає нас через RSS (а таких майже 1500), хочемо повідомити, що закриваємо доступ до повного тексту новин. Повний доступ буде відновлено наступного тижня. Вибачте за тимчасові незручності.