Дослідницька компанія Altimeter Group, створена вихідцями з Forrester Research, та маркетингова компанія Wetpaint опублікували дослідження «Engagement Report» про використання найвідомішими брендами світу соціальних сервісів в інтернеті.
Дослідження стосується 100 найдорожчих брендів світу та як ці бренди використовують 11 популярних соціальних сервісів, в т.ч. Facebook, Twitter та YouTube.
В рамках дослідження була створена база даних, де зокрема є рейтинг рівня залученості бренду в маркетинг соціальних медіа (кількість каналів та глибина використання). На першому місці опинилась мережа кав‘ярень Starbucks, за якою далі йдуть Dell та eBay. В десятці також є компанії Google, Microsoft, Thomson Reuters, Nike, Amazon, SAP.
Сайт, де можна більше дізнатись інформації та ознайомитись з рейтингами – EngagementDB.com
Engagement Report можна завантажити тут.