Черговий крок з підвищення рівня монетизації Одноклассники.ру. Від недавнього часу користувачам, які робили віртуальні подарунки своїм друзям, надсилається повідомлення такого змісту: “У пользователя ИМЯ, вашего друга закончился срок действия Вашего подарка. Чтобы сделать новый подарок, нажмите на [Подарить] ниже”.
Обмеження терміну дії подарунків практикується багатьма соціальними мережами. Тому використання нагадувань Одноклассниками було очікуване. Цікаво чи буде виграшним цей крок, і чи вдасться зіграти на небажанні людей виглядати скупими.
Поки що не зрозуміло, чи той, кому дарували віртуальний подарунок, теж отримає повідомлення про припинення його дії.
Шлях, яким пішла соціальна мережа Одноклассники загалом є виправданим з точки зору монетизації сервісу, хоча саме з осені 2008 року, після впровадження платної реєстрації, розрив в аудиторії між Одноклассниками та Вконтакте почав скорочуватись. В грудні 2008 року Вконтакте.ру обігнала Одноклассники і продовжує збільшувати розрив.
Разом з тим, доходи від реклами та платних послуг в Одноклассники.ру в 4 рази вищі, ніж у Вконтакте.ру