Поки що Google не робив якихось серйозних кроків щодо експансії на ринок відео ігр. Але все може незабаром змінитись – компанія вже кілька місяців продовжує тестувати свою нову рекламну платформу “AdSense for Games”.
Venturebeat з посиланням на джерело в компанії, повідомив, що Google завершив розробку технології для вставляння реклами у відеоігри. В демоверсіях технології, персонаж гри може сам представити рекламний ролик перед переходом на новий рівень, кажучи при цьому, наприклад, фразу “А зараз, кілька слів від нашого спонсора”. Якщо тестування завершаться успішно, технологію почнуть впроваджувати найближчим часом.
Потенціал реклами у відеоіграх на сьогоднішній день використовується доволі слабенько, оскільки досі не існує якоїсь спільної гнучкої платформи. Все обмежується, як правило, розміщенням реклами у вигляді графічних об‘єктів всередині гри. При цьому багато рекламодавців вже зараз задумуються про збільшення бюджетів в цьому сегменті, оскільки це один з небагатьох каналів, де можна дістатись до очей підлітків, які майже не дивляться телебачення.
Нова рекламна технологія Google зможе використовуватись в консольних іграх, CD-іграх та веб-іграх для персональних комп‘ютерів, а також в іграх для мобільних телефонів.
За оцінками Yankee Group, ринок реклами у відеоіграх до 2011 року сягне $971,3 млн.