ReadWriteWeb спалив кілька великих компаній, які розміщують свою рекламу в твітах через сервіс Magpie. Зокрема, під роздачу потрапили Apple, Skype Cisco та інші.
Схоже, комерціалізаця Твітера починає набирати обертів. Причому мова йде саме про комерціалізацію, а не монетизацію. Бо гроші отримує за послуги не Twitter, а зовсім інша компанія – європейська Magpie & Friends Ltd., яка володіє сервісом Magpie.
В чому суть сервісу? Будь-хто може замовити рекламну кампанію в Твітері шляхом розміщення рекламних повідомлень в твітах людей, які погодились отримувати за це гроші.
Є навіть можливість порахувати, скільки ваш Твітер може приносити вам доходу на місяць. Мій Твіттер оцінили в ?5, Сергія Петренка з Яндекса (найбільший за кількістю фоловерів в Україні) – ?447, Yatsenyuk – ?81.
Принцип роботи: рекламодавець вказує тематику своїх повідомлень, Magpie проводить аналіз та пропонує рекламодавцю твітерян, які пишуть на релевантну тему. Формування ціни залежить від кількості фоловерів та релевантності ціни при оплаті PPM. Але є можливість й оплати за перехід (PPC), за покупку (PPS), за реєстрацію (PPL).
Далі твітерянам, яких обрав рекламодавець (мова йде лише про зареєстрованих попередньо на Magpie), приходить текст рекламного повідомлення. Якщо твітерянин приймає його, то потім, відповідно до додаткових налаштувань, повідомлення будуть з’являтись в твіті.
Можливі додаткові налаштування з боку твітерян – частота появи рекламних повідомлень (по замовчуванню – кожне 10-те повідомлення), а також можливість ідентифікувати рекламні повідомлення. Це може бути, наприклад, тег #ad чи #Magpie або ж будь-який інший вказаний користувачем.
Географічних обмежень ніяких нема. Єдине, що стримує розвиток системи в Україні – це обов’язковість наявності PayPal рахунку, на який Magpie нараховуватиме вам гроші. Якщо ж ви рекламодавець – то вам потрібен буде PayPal рахунок покупця, який може завести будь-хто в Україні.
Якщо Magpie доведе свою ефективність, вже в найближчому майбутньому нас буде чекати різка концентрація твітів на конкретних грошовитих тематиках. Темоцентричність твітів стане основою заробляння на них коштів. Чим більше автор в своєму Твітері пише на вузьку тему – ти більша ймовірніть, що він зможе отримувати замовлення на розміщення.