У 2019 році в українському сегменті соціальних мереж Facebook та Instagram відбулися дві суттєві зміни чисельності аудиторії. Про це йдеться в дослідженні комунікаційного агентства plusone. Після того, як кількість користувачів обох платформ досягла піку в лютому 2019, адміністрація FB здійснила масове видалення фейкових акаунтів. Тоді кількість користувачів українського Facebook скоротилася з 13 до 12 мільйонів, а Instagram – з 11 до 10. Однак станом на вересень чисельність аудиторії відновилася, йдеться у аналітичному звіті.
За словами партнера комунікаційної агенції plusone Маргарити Клещаєвої, «за останні 12 місяців український Instagram ріс швидшими темпами, ніж Facebook. Є всі підстави вважати, що у короткостроковій перспективі Instagram стане соціальною мережею №1 в Україні».
Загалом Facebook в Україні користується 31% населення, а Instagram – 26%. В регіональному розрізі спостерігається тенденція – розрив між рівнем проникнення двох соцмереж найменший в областях, де раніше панували російські ВКонтакте та Одноклассники. Єдина область (окрім Донбасу та Криму), де Instagram популярніший за Facebook, – Харківська. Натомість в західноукраїнських областях і в Центрі країни Facebook значно популярніший, що більше схоже на ситуацію в Західній Європі.
В обох соціальних мережах переважає жіноча аудиторія (61%). Для молоді у віці до 29 років найпопулярнішою соцмережею є Instagram.
Протягом 2019 року посилилася тенденція переходу на мобільні пристрої користувачів Facebook. Соцмережею зі смартфону або планшету користується вже понад 12,3 млн користувачів.
Нагадаємо, що на початку 2019 року plusone опублікувала дослідження про стан Facebook та Instagram в Україні станом на січень 2019 року.