Всеукраїнська рекламна коаліція оприлюднила свій щорічний прогноз розвитку ринку реклами. ВРК очікує ріст рекламних бюджетів у всіх його основних напрямках – ТБ, диджитал, радіо і тд.
Найбільший ріст – 30% – очікується в сегменті диджиталу. Такі ж теми росту були й у 2017 році.
В цьогорічному прогнозі обсяг бюджетів мобільної реклами розбитий за джерелами і доданий до відповідних рядків: банерна реклама, спонсорство, цифрове відео.
При цьому, додано колонку – частка бюджетів мобільного трафіку.
Digital реклама
Оцінка формується на підставі даних дослідження Інтернет Асоціації України (ІнАУ) за перше півріччя з допущенням, що обсяг першого півріччя 2017 складе 45% від року. Для сірих зон дослідження ІнАУ (обсяг Youtube, Facebook, пошук) застосовуються збільшувані коефіцієнти поправки.
Істотно змінена база цифрового відео за рахунок частки Youtube і додавання частки мобільного трафіку, що дало технічне зростання 82%.
Зростання ринку в 2018 році очікується в першу чергу за рахунок пошуку і цифрового відео, частка мобільного трафіку складе не менше 55% в пошуку і близько 35% в цифровому відео.
Ключовим фактором позитивної динаміки ринку в 2018 стане органічне зростання споживання мобільного інтернету як медіа. Спонсорство виросте в основному за рахунок зростання попиту великих рекламодавців на комплексні проекти. Інший Діджитал “підніметься” за рахунок органічного зростання попиту на виробництво і валютної складової.