Google вперше оприлюднив докази того, що Росія через кілька платформ компанії впливала на результати виборів президента США в 2016 році, повідомляє The Washington Post з посиланням на джерела, знайомі з результатами внутрішньокорпоративного розслідування. Реклами було закуплено на десятки тисяч доларів, зазначають співрозмовники видання.
Реклама розміщувалася на YouTube, та рекламній платформі DoubleClick.
Наразі компанія розслідує факти щодо розміщення реклами на суму близько $100 тис. Google провів розслідування, використовуючи дані іншої компанії – Twitter. Інтернет-пошуковик придбав дані у сервісу мікроблогів і отримав можливість зіставити російські твіттер-екаунти і екаунти на інших платформах, які використовувалися для покупки реклами.
На початку вересня стало відомо про цілеспрямоване розміщенні з Росії політичної реклами в Facebook. Як розповіли представники інтернет-компанії членам комісії конгресу США, яка займається розслідуванням втручання Росії в президентські вибори, рекламу купували компанії, пов’язані з петербурзьким Агентством інтернет-досліджень – так званої «Фабрики тролів». Це вже призвело до того, що Facebook змінив правила розміщення реклами: тепер користувачі зможуть дізнатися, хто замовив ту чи іншу політичну публікацію.