Екаунти у соціальній мережі Facebook, пов’язані з Росією, два роки купували політичну рекламу, яка могла вплинути на ситуацію в США під час президентських виборів – повідомляє Facebook.
З червня 2015 року по травень 2017 року 470 недостовірних екаунтів і сторінок заплатили за рекламні повідомлення близько $100 тисяч, розповів директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос. Вони купили близько трьох тисяч повідомлень, які зачіпали соціальні та політичні питання, від ЛГБТ до мігрантів і прав на зброю. В повідомленнях використовували слова «патріот» і «біженець».
Велика частина повідомлень мала дуже чіткий географічний таргетинг.
У соцмережі вважають, що сторінки були пов’язані між собою і управлялися з Росії. Соцмережа вже видалила всі ці сторінки.
Facebook знайшов ще 2,2 тисячі рекламних повідомлень, на які витратили $50 тисяч і які потенційно мали відношення до політики і до Росії. Інформацію передали владі США, яка розслідує можливе втручання Росії у вибори американського президента.