Стартап з українським корінням Dmarket створює маркетплейс для геймерів. В основі стартапу – децентралізований Blockchain-макретплейс для продажу атрибутів з віртуальних ігор. За п’ять днів від старту ICO, компанія залучила близько $10,44 млн на передпродажі токенів. При цьому токенів було продано на $11,5 млн (з врахуванням бонусу для тих, хто брав участь в ІСО в перший день). На даний момент торги завершені.
В цілому стартап планував продати під час першого етапу ICO 50 млн токенів. Вдалося продати близько 34,5 млн. Друга фаза продажу токенів почнеться через 72 дня – повідомляє Ліга.
DMarket – екосистема, де геймери, розробники і підприємці можуть безпечно оцінювати віртуальні предмети і торгувати ними.
Що таке ICO?
Initial coin offering, ICO (первинна пропозиція монет, первинне розміщення монет) – форма залучення інвестицій в технологічні проекти і стартапи у вигляді емісії та продажу інвесторам криптовалюти.
Засновники Dmarket – Володимир Панченко та Олександр Кохановський. Панченко – приватний дистриб’ютор відео-ігор, творець великого майданчику для торгівлі віртуальними товарами skins.cash (№2 в світі, 12 млн проданих віртуальних предметів за минулий рік). Кохановський має 17-річний досвід в кіберспорті.
Бізнес-ідея DMarket – перетворити віртуальні речі геймерів в реальні активи.
Засновники розраховують на ринок ігрової індустрії, де грають 2,2 млрд гравців. Угоди з продажу віртуальних товарів укладатимуться за допомогою смарт-контрактів.
Близько 130 млн геймерів торгують віртуальними скінами в іграх. Оборот цього ринку складає понад $3 млрд на рік. Але це лише 6% від всього ринку – стверджують засновники.
Як прогнозують засновники проекту, в перспективі Dmarket інтегрує через API 5000 відеоігор, 10% з яких будуть ігри класу AAA. Кількість користувачів DMarket сягне 500 млн. А загальна вартість внутрішньоігрових предметів, за їхніми прогнозами перевищить $ 100 млрд.
DMarket сoin можна буде використовувати для таких цілей:
– покупка / продаж внутрішньоігрових предметів (як валюта)
– нарахування відсотків від продажів власникам авторських прав на цифрову власність
– покупка преміальних рахунків для оптових і роздрібних продавців
– придбання аналітики BigData
Через API будь-який розробник може прив’язати свою гру до Dmarket. Партнерами проекту вже стали такі компанії як американська інвесткомпанія Pantera Capital, 4A Games (Metro 2033), GSC Game World (S.T.A.L.K.E.R., Козаки).