За даними дослідження, проведеного Інтернет Асоціацією України, обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 1-е півріччя 2017 р склав 827 млн грн, що на 42% перевищує аналогічний показник 1 півріччя 2016 року.
Частка прямих продажів на цьому ринку склала 56%.
Найбільшу частку ринку зайняла реклама In-stream video (pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 40,6%, банерна реклама – 39,6%, In-page video (content-roll) – 4,7%. Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці) – 5,7%. На спонсорство припадає – 9,4% ринку.
Частки мобільного медійної інтернет-реклами від загального обсягу медійної інтернет-реклами склала у сегментах:
Банерної реклами – 18,1%
In-stream video – 7,6%
In-page video (content-roll) – 0,05%
Нестандартних рішень – 5,3%
Спонсорства – 3,6%.
Закупівлі за допомогою Programmatic склали 14%, у майданчиків частка Programmatic склала 45,0%.
В ході досліджень було визначено частку бюджетів, які припадають на соцмедіа (FB, VK, Однокласники, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.). Вона склала 18,6%.
Методика вимірювання обсягу медійної інтернет-реклами формується на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаузів.