Viber розширює можливості взаємодії брендів з аудиторією і обіцяє відеорекламу для десктопу, аудіостікери та шопінг всередині чатів. Про це йдеться в офіційному прес-релізі компанії.
Вчора Viber запропонував декілька нових рекламних форматів, що зможуть допомогти брендам стати ближче до своєї аудиторії. На сьогодні сервісом користуються більше 20 мільйонів Українців і близько 800 мільйонів користувачів по всьому світу.
Тепер брендам доступні 4 формати медійної реклами:
1. Реклама після дзвінка на мобільному;
2. Банери для десктопної версії Viber у форматі 300×250 та 300×50;
3. Реклама після завантаження стікерів;
4. Відеореклама для десктопної версії Viber у форматі 300×250.
Нагадаємо, що у березні Viber оголосив про те, що повідомлення у секретних чатах будуть самознищуватись.