Facebook у партнерстві з Nielsen допоможуть рекламодавцям виміряти ефективність крос-медійних кампаній. Компанія Nielsen Catalina Solutions представила нове рішення, що дозволить виміряти дану ефективність з точки зору продажів. Facebook виступив партнером по запуску. Про це пише ncsolutions.com
Тепер рекламодавці зможуть зрозуміти, які кампанії, що мають рекламу в Facebook та на телебаченні, впливають на ріст продажів. Також вони зможуть виміряти окупність витрат на рекламу таких кампаній.
В Nielsen Catalina Solutions зауважують, що для розуміння ефективності реклами з різних джерел, критично важливо знати вклад кожного з них в отримані результати. А також, чи є ефект від об’єднання цих медіа. В свою сергу, розуміння механізму дублювання необхідно для визначення справжнього охоплення аудиторії.
Нагадаємо, на початку 2017 року Facebook почала тестувати так звані «рекламні паузи» у відео.