Компанія PageFair представила щорічний звіт щодо використання програм, що блокують рекламу. Так, за підсумками 2016 року, всього у світі такі програми були встановлені на 616 млн пристроїв – за рік ця цифра збільшилася на третину.
11% користувачів інтернету в усьому світі блокують рекламу. В Україні рекламу блокують 13% користувачів. Найвищий показник в Індонезії – 58%.
62% всіх блокувальників встановлені на мобільних пристроях. Найвищий показник – в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. За минулий рік їхня частка зросла на 40% і зараз 94% всіх мобільних блокувальників знаходиться саме там.
Щодо мотивів установки блокувальника реклами, то користувачі переважно вказують необхідність дотримання безпеки, подразнюючу та відволікаючу дію реклами.
Для 16% користувачів важливо, що рекламні банери уповільнюють завантаження сторінки, а ще 14% вважають, що реклами на сторінках занадто багато. Якщо користувачі бачать прохання відключити Adblock, то 74% з них просто покинуть цю сторінку.
З результатами дослідження можна ознайомитись в презентації: