Щоденна аудиторія соціальної мережі Одноклассники в Україні становить 5,4 млн осіб, щомісячна – 9,5 млн. Такою статистикою поділилися представники соціальної мережі під час конференції в Києві.
За їхньою інформацією, Одноклассники займають друге місце за охопленням веб-аудиторії, випереджаючи Facebook, і перше місце – за тривалістю перебування користувачів в соцмережі.
Ядро аудиторії – користувачі 26-35 років, їхня частка становить понад 30% як серед чоловіків, так і серед жінок. Щомісячна мобільна аудиторія соцмережі в Україні становить 4,7 млн користувачів, при цьому 49% з них заходять в Одноклассники з мобільних пристроїв.
Напередодні компанія KANTAR TNS CMeter опублікувала результати січневого дослідження щодо найпопулярніших сайтів серед українських користувачів мережі. Так, згідно з оприлюдненими результатами, Одноклассники охоплюють 43,7% користувачів уанету, поступаючись за показником охоплення Facebook (55,1%). Як відомо, в Україні 20,2 млн інтернет-користувачів (дані Gemius за серпень 2016 року).
За даними компанії Factum Group Ukraine, Facebook наздоганяє Одноклассники в рейтингу найпопулярніших сайтів уанету. За охопленням на десктопах в Одноклассників 47% аудиторії уанету, а у Facebook – 42%. За охопленням на десктопах і мобільних пристроях Одноклассники також дещо попереду – 49%, у Facebook – 43%.
Нагадаємо, українська аудиторія Facebook за рік виросла на 30%, і вперше досягла 5 млн користувачів.