Компанія Facebook в 2016 році отримала $10,2 млрд чистого прибутку, тоді як в 2015-му цей показник був втричі меншим – $3,6 млрд, йдеться у фінансовому звіті компанії.
Річна виручка найпопулярнішої в світі соціальної мережі склала $27,6 млрд (+54% за рік). За підсумками четвертого кварталу 2016 року виручка компанії склала $8,81 млрд, чистий прибуток – $3,57 млрд або $1,21 з розрахунку на одну акцію.
Квартальна виручка від реклами склала $8,6 млрд (+53% за рік), при чому 84% від цієї суми припадало на мобільні пристрої – це на 4% більше, ніж у 2015-му. За рік Facebook заробив на рекламі $26,89 млрд (+57% за рік).
За підсумками четвертого кварталу найвищі показники зростання рекламної виручки були отримані завдяки користувачам з США і Канаді. У цьому регіоні за рік рекламна виручка збільшилася з $2,85 млрд до $4,44 млрд. Європа принесла компанії $2,03 млрд, Азіатсько-Тихоокеанський регіон – $1,34 млрд, решта світу – $832 млн.
Станом на кінець 2016 року місячна аудиторія Facebook перевищила 1,86 млрд користувачів, 1,74 млрд з них – мобільні користувачі (+21% за рік). Щодня соцмережу відвідує 1,23 млрд користувачів (+18% за рік), з них 1,15 млрд – з мобільних пристроїв (+23% за рік).
Нагадаємо, у третьому кварталі 2016-го Facebook заробив $7 млрд.