Компанія-виробник дитячих конструкторів Lego запустила соціальну мережу Lego Life для дітей до 13 років, The Verge.
Користувачі зможуть розміщувати картинки власних Lego-конструкцій, фоловити користувачів і коментувати публікації за допомогою спеціальних емодзі. Фото, які будуть додаватися до соцмережі, не мають містити текст, серед дозволеного – лише емодзі Lego, стікери і готові форми відповідей.
У додатку також будуть створені екаунти для героїв Lego, таких як Бетмен і Майстер Ву. З метою безпеки з екаунтів Lego Life не можна ділитися особистою інформацією, аватарами можуть бути лише кастомізовані фігурки Lego, а імена складатимуться з випадкових слів. Очікується, що всі візуальні елементи і коментарі будуть проходити процес модерації спеціальним фільтром і, власне, командою співробітників бренду.
Компанія розглядає Lego Life в якості центрального хаба для всіх онлайн-сервісів бренду: з часом, інші ігри Lego використовуватимуть екаунти і аватари мережі, а конструктор для програмування Lego Boost зможе ділитися інструкціями і кодами для створення роботів через додаток.
Наразі додаток доступний для Android і iOS для жителів Великобританії, США, Канади, Франції, Німеччини, Данії, Австрії та Швейцарії.
Нагадаємо, в серпні 2016-го Facebook запустив схожий на месенджер Snapchat додаток для підлітків Lifestage.