Інформацію про «крадіжку» баз даних ПриватБанку поширюють шахраї, які виманюють у клієнтів номери карт та інші особисті дані. Про це повідомила Служба безпеки ПриватБанку з посиланням на дані Кіберполіції України.
«Вся інформація в базах даних банку надійно захищена, система захисту інформації виключає можливість її несанкціонованого копіювання або стороннього доступу, в тому числі працівниками банку. Ми звертаємо увагу наших клієнтів на зафіксовані випадки спроб шахрайського отримання особистих даних, і просимо бути уважними при отриманні подібних дзвінків від невстановлених осіб», – йдеться в повідомленні ПриватБанку.
Як повідомили у прес-службі Кіберполіції України, шахраї телефонують потенційній жертві, не обов’язково клієнту ПриватБанку, представляються працівниками служби безпеки Ощадбанку і з’ясовують, чи є у людини картковий рахунок ПриватБанку. Якщо співрозмовник відповідає позитивно, то шахраї повідомляють, що ПриватБанк буде приєднаний до Ощадбанку, тому клієнту необхідно терміново здійснити переказ грошових коштів з картки Привату на нову, оформлену в Ощаді. Для цього у жертви просять номер банківської карти, CVV-код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. Після цього відбувається перерахування коштів на рахунки, підконтрольні шахраям.
«Слід зазначити, що шахраї, використовуючи методи соціальної інженерії, які вчиняють злочинні дії не тільки щодо клієнтів ПриватБанку, але і дізнавшись, що довірливий громадянин є клієнтом іншого банку, створюють аналогічну зазначеній вище ситуацію заволодіння коштами громадян», — наголошується в повідомленні Кіберполіції.
Як відомо, 18 грудня уряд прийняв рішення про націоналізацію ПриватБанку. Що це означає для пересічних користувачів ви можете прочитати в нашому матеріалі 10 важливих фактів про націоналізацію ПриватБанку.
Нагадаємо, заступник голови правління ПриватБанку Олег Гороховський напередодні заявив, що система онлайн-банкінгу Приват24 теж належить державі, як і ПриватБанк.