Відеохостинг YouTube виплатив $1 млрд авторських відрахувань музикантам, лейблам і видавцям. Зазначена сума склала доходи від реклами, яка розміщувалась на сервісі упродовж останніх 12 місяців. Про те, скільки відеохостинг заплатив музичній індустрії за платну підписку користувачів на стрімінгову музику та відеоролики, у YouTube не повідомили.
Розвиток стрімінгових сервісів позитивно вплине на музичну індустрію, вважають в YouTube. «В майбутньому у музичного бізнесу є можливість заробляти нарівні з телебаченням, де підписка і реклама приносять приблизно однакові доходи», – повідомив в блозі сервісу директор з розвитку бізнесу компанії Роберт Кункл (Robert Kyncl).
У 2015-му користувачі слухали і переглядали сотні мільярдів аудіо та відео музичного контенту на сервісах, подібних на YouTube, але доходи від них набагато менші, пише в своєму дослідженні генеральний директор Американської асоціації компаній звукозапису RIAA Кері Шерман (Cary Sherman). Це підтверджує головний виконавчий директор Sony Music Едгар Бергер (Едгар Бергер), який повідомив Musically, що від продажу онлайн-музики його компанія отримує лише 4% всіх доходів.
Як відомо, восени 2015 року YouTube запустив платну версію відеохостингу YouTube Red. У ціну підписки – $10 на місяць – увійшов доступ до музичного сервісу YouTube Music Key.
Нагадаємо, влітку цього року понад 180 музикантів, включно з U2, Полом Маккартні й Тейлор Свіфт, опублікували відкритий лист до Конгресу США із закликом переглянути закон про авторське право Digital Millennium Copyright Act. Музиканти скаржаться на те, що YouTube недостатньо платить за використання продуктів творчості, а самі вони не можуть реально контролювати поширення власних матеріалів на YouTube.