Якщо в попередні роки українська аудиторія Facebook росла стабільні 35-40%, то цього їй вдалось вирости на третину всього за 7 місяців. За період з квітня по листопад 2016 року кількість українських користувачів Facebook зросла з 5,4 млн до 7,2 млн.
update: насправді ріст склав всього 20%. Стрибок в показниках був повязаний, ймовірно, зі збоєм статистики в соцмережі.
За методологією Facebook користувачами соцмережі є люди, які хоча б один раз протягом останніх 30 днів заходили в соцмережу будучи при цьому залогіненими. Тобто в цій статистиці не враховуються, наприклад, зареєстровані користувачі, які не заходять в соцмережу протягом останніх 30 днів, а також люди, які не зареєстровані в соцмережі, але переглядають її контент (наприклад, відео).
За останні 7 років – з квітня 2009 року – аудиторія Facebook в Україні виросла у 114 разів (з 63 тисяч до 7,2 млн).