Facebook Messenger оголосив про запуск спонсорованих повідомлень Sponsored Ads та інших рекламних можливостей для компаній. До оголошень можна додавати одне посилання та одне фото. При цьому реклама буде доступна лише користувачам месенджера.
Цей формат став доступний всім компаніям, які використовують Send/Receive API Facebook. Створити оголошення можна через Power Editor або Marketing API.
Рекламні оголошення будуть показуватися лише тим користувачам, які вже почали спілкуватися з брендом. Оплата з рекламодавців буде стягуватися за кожен показ рекламного оголошення користувачеві в папці «Вхідні» в Messenger, при цьому не буде враховуватися, чи було воно відкрите чи ні.
Facebook також дозволив рекламодавцям розміщувати в соцмережі оголошення з посиланням на екаунт в Messenger. Цей формат отримав назву News Feed Ads.
Рекламодавці отримали можливість вбудувати Messenger на сайт компанії. Таким чином, коли користувач буде оформлювати замовлення або заповнювати форму реєстрації, можна буде запропонувати йому підписатися на сповіщення в Messenger.
Як відомо, Facebook розпочав тестування Sponsored Ads в своєму месенджері в квітні 2016 року.
Нагадаємо, у серпні цього року Facebook оновив політику Messenger Platform і дозволив ботам розсилати промо-повідомлення упродовж 24 годин від моменту останнього контакту з користувачами.