Instagram представив функцію shopping tags, за допомогою якої роздрібні бренди можуть позначати на своїх фотографіях товари, а користувачі – купувати їх безпосередньо з фотосервісу.
Натиснувши на зображення з shopping tags, біля товару з’явиться його назва і ціна. Користувач зможе перейти на сторінку з описом товару після того, як натисне на таку відмітку. Далі – на сторінку товару в інтернет-магазині, де зможе оформити замовлення.
В Instagram не планують брати комісію за оформлені таким чином замовлення, пише TechCrunch. Замість цього фотосервіс пропонуватиме рекламу зображень з shopping tag в стрічках новин користувачів, які не підписані на профілі магазинів.
Згодом компанія планує додати функцію збереження фотографій, які сподобались, аби користувач зміг повернутись до покупок відібраних товарів. Очікується, що shopping tags з’являться у відео та фото-каруселях.
Наразі shopping tags доступні користувачам iOS-додатку в США. Можливість відмітити тегами свої товари отримали 20 роздрібних брендів. Планується запуск функції і в інших країнах: коли і де саме в Instagram поки не повідомляють.
Нагадаємо, цього року Instagram запустив безкоштовні бізнес-профілі з набором інструментів для просування бренду і комунікації з клієнтам.