Згідно з даними звіту Piper Jaffray, 80% американських підлітків щонайменше раз на місяць користуються месенджером Snapchat. Восени 2015 року ця цифра становила 74%, передає Adweek.
Instagram відстає від Snapchat лише на 1%: цей сервіс щомісяця використовують 79% підлітків, що на 3% більше, аніж у 2015 році (76%). Що стосується Facebook, лише 52% респондентів щомісяця відвідують соцмережу. Восени 2015 року ця цифра становила 56%. Дані звіту засвідчують: наразі Snapchat є найпопулярнішою соціальною платформою серед підлітків.
Серед 14-річних респондентів 80% щомісяця відвідують Instagram, трохи менше 80% – Snapchat, 30% – Facebook і близько 50% – Twitter. Серед 18-річних – трохи більше 80% щомісяця відвідують Snapchat, трохи менше 80% – Instagram, близько 60% – Facebook, 50% – Twitter.
Популярність Twitter серед підлітків у всіх вікових групах впала з 58% у 2015 році до 56% в 2016. Показники зростання Pinterest залишилися без змін – 25%. Google+ щомісяця використовують 22% підлітків.
У відповідь на питання, яка соціальна платформа є улюбленою, 35% респондентів вказали Snapchat (у 2015 році – 17%), 24% – Instagram (у 2015 році – 29%), 13% – Facebook і ще 13% – Twitter.
Додаток Snapchat був створенний у 2011 році. Він дозволяє користувачам відправляти фото- і відео повідомлення, а також спілкуватись в текстових, аудіо- і відеочатах.
Нагадаємо, у червні цього року Snapchat випередив Twitter за денною аудиторією.