Згідно з дослідженням компанії IAB, за останні півроку 76% користувачів мобільних телефонів цікавились рекламними пропозиціями в інтернеті. 33% з них хоча б раз клікали по рекламі або банеру, аби дізнатись про товар чи послугу.
75% опитаних користувачів мобільних пристроїв зізналися, що за останні шість місяців купували якийсь товар або послугу за допомогою гаджета. 23% – здійснювали покупку через мобільний пристрій щотижня.
Дослідження проводилось у 19 країнах світу. З’ясувалось, що користувачі смартфонів в Туреччині та Китаї – серед тих, хто здійснює покупки за допомогою смартфона або планшета найчастіше: 44% та 42% відповідно.
Серед найпоширеніших покупок – мобільні додатки (43% респондентів). Далі – відео і музика (42%), фізичні товари (41%), їжа та напої (40%).
Як зазначають дослідники, на адаптацію користувачів до мобільних покупок впливають багато факторів, зокрема, збільшення кількості смартфонів і планшетів по всьому світу, поліпшення доступу до інтернету завдяки Wi-Fi: це дозволяє купувати будь-де і в будь-який час. До того ж, збільшення обсягів мобільної реклами сприяє звиканню до здійснення покупок.
Нагадаємо, рекламодавці в категоріях e-commerce та FMCG охоплюють найбільшу аудиторію уанету.