Кількість компаній, які активно купують рекламу у Facebook, перевищила 4 млн. Про це повідомляє MarketingLand. Як пише видання, у березні ця цифра склала 3 млн активних рекламодавців.
Лише минулого місяця 20% рекламодавців розмістили у Facebook відеорекламу, 40% створили рекламне оголошення за допомогою телефона або планшета.
Більше 70% компаній, які розміщують рекламу у Facebook, знаходяться за межами США. За останній рік найбільший приріст кількості рекламодавців зафіксований в таких країнах, як США, Бразилія, Мексика, Великобританія і В’єтнам.
Минулого тижня Instagram оприлюднив власні відомості. З’ясувалось, що 500 тисяч активних рекламодавців щомісяця розміщують рекламу в Instagram. Натомість, як зазначає MarketingLand, головний конкурент Facebook – Google – вже давно нічого не повідомляв про рекламодавців, які купують рекламу в компанії.
Раніше Watcher писав про те, що Facebook упродовж двох років обдурював рекламодавців щодо тривалості перегляду їхніх рекламних роликів: компанія штучно завищувала цей показник у роликах тривалістю більше трьох секунд.