Рекламодавці в категоріях «E-commerce» та «FMCG» отримали найбільше охоплення аудиторії українських інтернет-користувачів у серпні. Такими є результати дослідження компанії Factum Group.
Як з’ясувалось, рекламодавці поки-що найбільшого в Україні проекту електронної комерції – інтернет-магазину «Розетка» охопили аудиторію 14,1 млн користувачів уанету, найбільшого у світі виробника харчових продуктів Nestle – 12,1 млн, пивоварної компанії Carsberg – 11,1 млн, спеціалізованої мережі гаджетів та аксесуарів Цитрус – 10,7 млн, інтернет-магазину техніки та елетроніки Алло – 10,4 млн.
ТОП рейтингу категорій за серпень склали: «E-commerce» (14%), «Ігри» (14%), «ЗМІ» (11%), «FMCG» (10%), «Електроніка, ПО і побутова техніка» (6%).
Детально про результати серпневого дослідження у презентації нижче.
Нагадаємо, Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%. Детально про це в матеріалі Watcher.