Аналітики компанії App Annie підрахували, що за 60 днів після релізу виручка мобільної гри Pokémon Go склала $500 млн. За їхнім твердженням, Pokémon Go швидше за інші мобільні ігри досягла такого високого показника. У компанії прогнозують, що до кінця 2016 року виручка сягне $1 млрд.
Перед тим, як зробити такі висновки і прогнози, аналітики підрахували витрати гравців Pokémon Go в AppStore та Google Play. За даними компанії-розробника гри Niantic, додаток завантажили понад 500 млн разів по всьому світу, гравці пройшли в цілому 4,6 млрд км.
Фінансові досягнення Pokémon Go значно перевершили успіхи інших популярних мобільних ігор. Так, Candy Crush Saga досягла позначки $500 млн більше, ніж через 200 днів після релізу, а Puzzle&Dagons та Clash of Clans – аж через 400 днів.
Внутрішні покупки гравців є не єдиним джерелом доходу Pokémon Go, додають в App Annie. У Niantic є партнерські угоди з японським McDonald’s і оператором мобільного зв’язку SoftBank, в закладах яких встановлені «покестопи» або «тренувальні зали для покемонів» («gyms»). Мережа SoftBank охоплює 3,7 тис. магазинів, а McDonald’s лише у самій в Японії – понад 3 тис. закладів швидкого харчування.
App Annie також зазначає, що Pokémon Go добре утримує користувачів протягом 30 днів, поступаючись за цим показником лише додатку Words with Friends.
Раніше Watcher писав, що за перші дні релізу Pokémon Go в Японії, японські користувачі додатку зрівнялись з американцями – першими ловцями покемонів. 22-24 липня японські та американські користувачі додатку на iOS принесли розробникам гри 80% усіх доходів.
Як відомо, 6 липня корпорація Nintendo випустила безкоштовну для пристроїв на iOS та Android гру із доповненою реальністю Pokémon Go. Мета гри – спіймати якомога більше покемонів, які з’являються на карті реального світу.
Всього за лічені дні після запуску гра випередила месенджери WhatsApp, Snapchat та Messenger, а також популярний Instagram за часом, який користувач витрачає на додаток. Гра Pokémon Go стала найпопулярнішою в історії США грою для смартфонів.