Factum Group оприлюднила дані свого щомісячного дослідження вподобань української аудиторії. За підсумками серпня, вперше за останніх кілька років на друге місце за щомісячним охопленням аудиторії потрапив відеосервіс YouTube, витіснивши з цієї позиції ВКонтакте. Беззаперечним лідером залишається Google.
Цікаво, що ще один нещодавній лідер вподобань україців – Мейл.ру – теж продовжує втрачати позиції. Ще пів року тому сервіс конкурував за друге місце українських вподобань, а зараз перемістився аж на 5-те.
В дослідженні відтепер враховуються дані не лише користувачів Desktop-платформ, але і мобільних платформ (поки що на основі Android), як це вплинуло на результати ранжування ТОП-25 сайтів, дивіться в презентації:
Зі списком 2000 найвідвідуваніших українцями сайтів можна ознайомитись тут: