Вже найближчим часом месенджер WhatsApp об’єднає базу контактів з Facebook. Згідно з оновленою політикою конфіденційності, користувач може синхронізувати контакти, дозволивши соціальній мережі пропонувати друзів зі списку контактів у месенджері, або не ділитися інформацією про обліковий запис у WhatsApp з Facebook.
«Якщо ви – існуючий користувач, то ви можете обрати не ділитися інформацією про обліковий запис у WhatsApp з Facebook, яка може поліпшити вашу взаємодію з рекламой і продуктами Facebook. Існуючі користувачі, які приймуть наші оновлені Умови та Політику Конфіденційності, матимуть ще додаткові 30 днів, щоб зробити вибір шляхом переходу до Налаштувань > Обліковий запис», – йдеться в офіційному блозі месенджера.
Разом з тим, у WhatsApp запевняють, що така співпраця з Facebook ніяк не вплине на приватність спілкування: зашифровані повідомлення обіцяють залишити приватними, номер користувача не буде ніде розміщуватись (в тому числі, і на екаунті у Facebook) і не передаватиметься рекламодавцям.
Якщо користувач месенджера не має екаунту у Facebook, створювати його і не доведеться. Натомість, у WhatsApp переконують, що співпраця з Facebook (та групами компанії) дозволить точніше підраховувати унікальних користувачів, допоможе краще боротися зі спамом і зловживаннями, а також пропонуватиме «точніші рекомендації друзів і більш доречні оголошення на Facebook».
Користувач месенджера може обрати опцію не ділитися інформацією про свій обліковий запис із Facebook.
Спосіб #1
1. Перед тим, як натиснути на кнопку Прийняти, натисніть на опцію Прочитайте.
2. Далі ви побачите перемикач у нижній частині екрана. Якщо ви не хочете ділитися інформацією про свій обліковий запис із Facebook, достатньо зняти галочку або поміняти позицію перемикача.
Спосіб #2
1. Після того, як ви приймите оновлення, у вас будуть додаткові 30 днів, щоб зробити вибір шляхом переходу в Налаштування > Обліковий запис > Надати інфо в додатку. Якщо ви не хочете ділитися інформацією про свій обліковий запис із Facebook, достатньо зняти галочку або поміняти позицію перемикача.
Сьогодні 800 млн чоловік у світі є користувачами WhatsApp. Компанія Facebook придбала месенджер у 2014 році за $19 млрд. Ця купівля стала найбільшою угодою в індустрії стартапів, перевершивши найбільше до цього придбання Facebook — покупку сервісу Instagram за $1 млрд.
Нагадаємо, Facebook Messenger дозволив ботам розсилати промо-повідомлення.