Згідно з даними дослідницької компанії Gemius за червень 2016 року, понад 12,3 млн українських інтернет-користувачів відвідали сайти категорії e-commerce.
У рейтингу сайтів електронної комерції в Україні лідирує сайт безкоштовних оголошень OLX.ua. У червні цей сайт відвідали 40,4% користувачів уанету. Інтернет-магазин Rozetka.com.ua опинився на другому місці (32,5%), а торгова платформа Prom.ua – на третьому (26,5%). Окрім того, до першої п’ятірки увійшли інтернет-магазин Aliexpress.com (15,5%), а також сайт оголошень Ria.com (12,4%).
Онлайн споживачі в Україні – переважно молоді люди. Понад 50% тих, хто відвідував сайти категорії e-commerce в червні 2016 року – користувачі у віці від 14 до 34 років, переважно мешканці міст (80%). Майже половина з них мають вищу освіту. Більше 90% аналізованої аудиторії користуються інтернетом кожен або майже кожен день.
Нагадаємо, згідно з результатами дослідження Української асоціації директ-маркетингу, у 2015 році 3,7 млн українців купували товари в інтернет-магазинах.