Цифрова агенція PlusOne DA запустила моніторинг PlusOne Analytics, що має на меті скласти інформаційні портрети резонансних справ. Матеріалом для таких медіа-портретів слугуватиме реакція аудиторії інтернет-медіа та соціальних мереж на ту чи іншу подію, яка буде у фокусі дослідження.
«Основний фактор, який впливає на цей портрет – це увага медіа до певних інформаційних посилів, генерованих різними героями історії», – пояснює керівник PlusOne Analytics Артем Захарченко.
Спочатку медіа розділяють на три категорії: «ТОП» (перша десятка за відвідуваністю), «другий ешелон» (друга і третя десятка рейтингу) та решта.
Для аналізу соцмереж використовується пул з 2 тисяч лідерів думок, для вивчення медіа – база із понад 2 тисяч інтернет-видань. Видання з різних категорій мають різний вплив на сумарні бали певної тези. У новини потраплятимуть як факти, так і оціночні судження, винесені у заголовок. При аналізі соцмереж враховуватимуться саме оціночні судження.
Перший матеріал «Медіа-портрет затримання Олександра Єфремова» вже опублікований на сайті Української правди.
Нагадаємо, Watcher спільно з цифровою агенцією PlusOne DA запустили рейтинг українських користувачів Facebook.