Українські користувачі Instagram почали отримувати доступ до бізнес-інструментів фотосервісу. Відтепер особисті екаунти можна переводити в режим бізнес-профілів, а також отримати доступ до аналітики. Про це AIN.UA повідомили у прес-службі Instagram.
У соцмережі сподіваються, що таке нововведення дозволить користувачам швидше зрозуміти, що таке бізнес. В профілі з’явиться назва галузі або категорії, в якій працює бренд, а також його адреса. Також додасться кнопка «Зв’язатися» для спілкування з представником компанії по телефону, SMS або за допомогою email.
В бізнес-профілі буде доступна статистика у візуальному і легкому для сприйняття форматі, де відображатимуться дані про охоплення і кількість показів за усіма публікаціями за останній тиждень, перелік популярних публікацій, відсортованих за різними метриками, а також демографія (стать, вік, мізценаходження і час найбільшої активності користувачів).
У Instagram також повідомили, що до кінця року українські бізнес-профілі отримають доступ до функції Promote, яка дозволить рекламувати контент в додатку, в той час як раніше це можна було робити лише через рекламну панель Facebook.
Як відомо, на початку червня у Instagram оголосили про запуск профілів для бізнесу з набором інструментів для просування бренду і комунікації з клієнтами. Новий функціонал спершу став доступним в США, Новій Зеландії і Австралії.
Нагадаємо, згідно з результатами дослідження компанії Bloglovin, Instagram є найефективнішим майданчиком для залучення і взаємодії з аудиторією.