Facebook оновив політику Messenger Platform і дозволив ботам розсилати промо-повідомлення упродовж 24 годин від моменту останнього контакту з користувачами.
Після кожної наступної відповіді користувача боту обмеження у часі задається повторно. 24-годинний ліміт не поширюється на так звані «шаблонні» повідомлення: квитанції про оплату, сповіщення про бронювання тощо.
Боти, що розсилають новини, які допомагають керувати завданнями або відстежувати особисту інформацію, також не підпадають під часове обмеження. Вони зможуть розсилати повідомлення тим людям, які на них підписалися.
Ще одна умова Facebook Messenger: повідомлення, що розсилаються через базу підписки, не повинні бути рекламними.
Подати заявку на доступ до функціоналу розсилки повідомлень на базі підписки можна до 13 лютого 2017 року, пише Marketing Land.
Нагадаємо, у квітні цього року Facebook запустив платформу для розробки чат-ботів для Messenger.