Згідно з даними квартального звіту Facebook, за рік дохід соціальної мережі зріс на 59% до $6,43 млрд, а надходження від реклами склали $6,24 млрд, при чому 84% від загальної суми принесли саме користувачі мобільних пристроїв. Дохід в розрахунку на одного користувача в середньому склав $3,82.
Разом з тим, місячна аудиторія соцмережі склала 1,71 млрд користувачів, з них 1 млрд – користувачі мобільного додатку.
В той же час, Facebook збільшив щоденну аудиторію до 1,128 млрд активних користувачів. Як і у випадку з місячною аудиторією, до Facebook продовжують активно долучатись користувачі з-за меж США, Канади, Європи та Азії. В цих регіонах приріст аудиторії за вказаний період найменший.
Як пише TechCrunch, високі показники щоденної аудиторії Facebook є ознакою «здоров’я» соцмережі: користувачі не використовують Facebook рідше, навіть якщо соцмережа «росте та старіє».
Щодня користувачі Facebook роблять щонайменше 2 млрд пошукових запитів, що більше, аніж у минулому році, коли аналогічний показник склав 1,5 млрд запитів, йдеться в звіті. У соцмережі кажуть, що таким чином Facebook перетворюється на платформу громадських обговорень, в той же час, обіцяють не поспішати з монетизацією пошуку.
На початку червня у Facebook повідомили про те, що користувачі мобільних пристроїв більше не зможуть користуватися месенджером через веб-браузер, і наполегливо рекомендували встановити додаток. Така стратегія нав’язування дала свої результати: Facebook Messenger вдалось залучити 1 млрд активних користувачів. В той же час, Instagram досяг позначки 500 млн користувачів попри представлення алгоритмічної стрічки новин, якої побоювались, в першу чергу, власники бізнес-профілів.