Незважаючи на те, що реліз гри Pokémon Go в Японії відбувся лише кілька днів тому, японські користувачі додатку вже зараз зрівнялись з американцями – першими ловцями покемонів. 22-24 липня японські та американські користувачі додатку на iOS принесли розробникам гри 80% усіх доходів. Такими є результати дослідження, проведеного App Annie.
Більше того, щоденна виручка популярної гри виросла до $5 млн.
Автори дослідження пояснюють такий успіх Pokémon Go в Японії попереднім досвідом монетизації гри. Йдеться, насамперед, про медіафраншизу Pokémon, створену японським розробником ігор для Nintendo Сатосі Тадзірі в 1996 році (тоді з’явилась серія простих ігор, згодом – аніме, мультфільм і декілька повнометражних фільмів).
Свою роль також зіграла рекламна кампанія у партнерстві з McDonald. Це, на думку дослідників, прискорило обізнаність користувачів, прийняття та монетизацію додатку в Японії: 2,900 локації закладу швидкого харчування перетворились на тренажерні зали (gyms) для покемонів, а до однієї з пропозицій меню включилу іграшку-подарунок у вигляді покемона.
6 липня корпорація Nintendo випустила безкоштовну для пристроїв на iOS та Android гру із доповненою реальністю Pokémon Go. Приголомшливий успіх гри Pokémon Go дозволив Nintendo збільшити капіталізацію на 63,7% — с $17,1 млрд до $28 млрд. При цьому всього за лічені дні після запуску гра випередила месенджери WhatsApp, Snapchat та Messenger, а також популярний Instagram за часом, який користувач витрачає на додаток. Гра Pokémon Go стала найпопулярнішою в історії США грою для смартфонів.