За підсумками першого півріччя 2016 року банерна реклама стала найбільш інвестованим сегментом інтернет-реклами. Її частка на ринку медійної реклами склала 46,87%. Такими є результати першого етапу дослідження Комітету Інтернет Асоціації України (ІнАУ).
Комітет досліджував обсяги коштів, які рекламодавці витрачають на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.
Також за підсумками 1-го етапу досліджень частка In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) склала 30,31%, частка інтернет-реклами у форматах pop-up, pop-under, catfish та screenglide – 11,75%, частка спонсорства – 6,54%, частка In-page video (content-roll) – 4,53%.
Дослідження також встановило частку закупівель через автоматизований процес купівлі-продажу реклами в цифрових медіа – Programmatic (6,04%). Такий спосіб дозволяє купувати рекламу в режимі реального часу через RTB-протоколи (Real Time Bidding) – технологія закупівлі медійної реклами за допомогою програмованих онлайн-аукціонів.
У дослідженні взяли участь 14 провідних агентств інтернет-реклами в Україні.
Методика дослідження ринку інтернет-реклами описана в презентації ІнАУ.