Спільний проект Niantic Labs і Nintendo – гра з функцією доповненої реальності Pokémon Go – став найпопулярнішою в історії США грою для смартфонів. Всього за лічені дні після запуску гра випередила месенджери WhatsApp, Snapchat та Messenger, а також популярний Instagram за часом, який користувач витрачає на додаток. За даними SimilarWeb, в середньому жителі США щодня витрачають на гру приблизно 43 хв, на WhatsApp – 30 хв, Instagram – 25 хв, на Snapchat – 22 хв, а на Messenger – 12 хв.
Через два дні після офіційного релізу в США, додаток гри Pokémon Go встановили майже 5,2% користувачів Android. Близько 60% тих, хто вже скачав Pokémon Go, використовують додаток щодня: це 3% від загальної кількості американських користувачів Android. За цим показником гра практично зрівнялася з додатком Twitter – кожен день його використовують 3,5% власників пристроїв на Android.
Pokemon GO вдалося обійти і Facebook за кількістю часу, який відвідувачі проводять в мобільному додатку. Таку статистику зафіксували аналітики з Sensоr Tower.
Приголомшливий успіх гри Pokémon Go дозволив Nintendo збільшити капіталізацію на 63,7% — с $17,1 млрд до $28 млрд. Наразі офіційна версія гри доступна тільки у трьох країнах: США, Австралії та Новій Зеландії. Проте в мережі вже є маса рекомендацій як обійти заборону на скачування жителям інших країн.
6 липня корпорація Nintendo випустила безкоштовну для пристроїв на iOS та Android гру із доповненою реальністю Pokémon Go.
Нагадаємо, минулого тижня користувачі гри Pokémon Go, які реєструвались через Google екаунти, зіштовхнулись із проблемою: без їхнього відома додаток отримував доступ до листів поштової скриньки та до історії місцезнаходження користувача. Згодом у Nintendo заявили, що баг виправили, і додаток наразі отримує доступ лише до ідентифікатора користувача та адреси електронної пошти.