Американська анімаційна студія Illumination Entertainment і кінокомпанія Universal Studios Hollywood оголосили список рекламних партнерів комедійного анімаційного фільму «Таємне життя домашніх тварин», до якого увійшов і український стартап Petcube.
CEO українського стартапу Ярослав Ажнюк також поділився радісною звісткою у Facebook.
Серед рекламних партнерів – провідні галузеві корпорацій і компанії як США, так і Європи. Зокрема, американська мультинаціональна масмедіа корпорація Comcast, найбільший в США рітейлер послуг і рішень для домашніх тварин Petsmart, торговельна марка камер для активного відпочинку GoPro, американський виробник авто Chrysler, корпорація-виробник продуктів General Mills, найбільша в світі мережа закладів швидкого харчування McDonalds, найбільша в Європі компанія з розробки розважального контенту Sky та інші.
Як відомо, «Таємне життя домашніх тварин» дебютував в США минулого тижня, зібравши рекодні для оригінального анімаційного фільму касові збори у розмірі $103 млн. Прем’єра мультфільму в Україні запланована на 4 серпня.
Petcube, Inc. — заснована українцями технологічна компанія з офісами у Києві, Сан Франциско і Шеньчжені. Перші продукти компанії — інтерактивна камера Petcube та мобільні додатки для iOS та Android, що об’єднують власників домашніх тварин в онлайн-спільноту. Petcube став першим продуктом, що дозволяє власникам домашніх тварин спостерігати за своїми улюбленцями, гратися та спілкуватися з ними на відстані за допомогою смартфону. Крім того, користувачі мобільного додатку Petcube можуть ділитися фотографіями тварин, знаходити нових друзів та гратися з публічно доступними тваринами, навіть не купуючи камеру Petcube.
Нагадаємо, продукт Petcube з’явився в промо-матеріалах мультфільму «Таємне життя домашніх тварин» від Universal Studios та Illumination Entertainment, а сам мультфільм рекламувався на сайті Petcube.