Телекомунікаційна компанія «Київстар» запустила «інтелектуального» сервісного чат-бота у додатку Facebook Messenger.
Зоряна – це віртуальний асистент, який відповідає на питання про послуги зв’язку, допомагає обрати та підключити тариф або послугу, вміє ставити уточнюючі запитання, може поговорити з користувачами на абстрактні теми і навіть розповісти вірш. Сервісний чат-бот у месенджері розмовляє українською і російською мовами.
У компанії запевняють, що база знань віртуального асистента постійно поповнюється, в першу чергу, завдяки активності користувачів.
Як відомо, у квітні Facebook запустив платформу для розробки чат-ботів для Messenger. Чат-боти – це програми-«консультанти», здатні реагувати на стандартні запити і команди користувачів. Компанія створила окремий АРІ (інтерфейс для розробки додатків) для Facebook Messenger, за допомогою якого сторонні розробники можуть самостійно створювати ботів для комунікації.
Нагадаємо, ПриватБанк створив для бізнес-клієнтів 650 тисяч чат-ботів, що дозволять компаніям і підприємцям спілкуватися з клієнтами і продавати товари через смартфон.