В найближчі кілька тижнів Facebook вкотре оновить алгоритм стрічки новин: публікації членів сім’ї і друзів користувача будуть показуватися частіше, аніж пости компаній та ЗМІ. У соцмережі визнають, що це може призвести до втрати реферального трафіку, і постраждають, в першу чергу, медіакомпанії.
Новий алгоритм підніматиме в стрічці новин фото, відео, статуси та інші оновлення від друзів і родичів. У Facebook запевняють, що таке нововведення допоможе користувачам з великою кількістю друзів і підписників, які побоюються втратити важливі повідомлення від близьких людей.
Як саме оновлення алгоритму вплине на показники відвідуваності, буде залежати від структури аудиторії сторінки. «Якщо великий обсяг трафіку на вашому ресурсі – результат того, що користувачі Facebook активно діляться вашим контентом, а їхні друзі «лайкають» і коментують ці записи, то вплив нового алгоритму буде слабшим, аніж якщо користувачі переважно переходять на ваш ресурс з вашої ж сторінки в Facebook», – йдеться в повідомленні блогу компанії. На думку розробників алгоритму, це повинно спонукати власників публічних сторінок розміщувати в соцмережі записи, якими користувачі захочуть поділитися на персональних сторінках.
Як пише Bussiness Insider, Facebook має аудиторію в понад 1,4 млрд користувачів, які перевіряють сайт щомісяця. Разом з Google вони стали двома найбільшими гравцями на ринку онлайн-реклами, які будуть продовжувати боротьбу за доходи від реклами, які раніше отримували традиційні ЗМІ.
Як відомо, Facebook став першою соціальною мережею, яка відмовилась від простого хронологічного формату стрічки новин. Алгоритми соціальної мережі дозволяють відбирати найбільш цікаві для користувача матеріали і виводити їх «в топ». Таким чином, різко зростає популярність публікацій на персональних сторінках окремих користувачів, в той час як офіційні сторінки втрачають інтернет-аудиторію.
Як повідомлялось раніше, після налаштування нового алгоритму стрічки новин у Facebook медіакомпанії, які використовують майданчик соціальної мережі, почали активно втрачати інтернет-аудиторію. Кількість переглядів кожного окремого матеріалу, опублікованого на офіційних сторінках компаній, впала з початку року на 42%.