Відеохостинг YouTube представив перший рейтинг найбільш популярних рекламних відеороликів з технологією 360 градусів.
Рейтинг 360 AdsLeaderboard складений алгоритмічним шляхом: враховані такі показники, як платні та звичайні перегляди, тривалість перегляду відео та активність користувачів. До рейтингу увійшли десять роликів, які користувачі переглянули понад 20 млн разів.
1. The BMW M2 — Eyes on Gigi Hadid (360° Video). Бренд – BMW. Понад 5,2 млн переглядів.
2. McDonald’s: Angry Birds 360 Takeover. Бренд – McDonald’s. Понад 4,7 млн переглядів.
3. Discover the 360° world that inspired Filled Cupcake Flavored Oreo Cookies. Бренд – Oreo Cookie. Понад 2,9 млн переглядів.
4. [아이오닉(IONIQ)] 아이오닉 360 VR 영상. Бренд – Hyundai. Понад 2,1 млн переглядів.
5. The 2016 Honda Civic — 360-Degree Music Video Feat. Moses Sumney. Бренд – Honda. Понад 1,3 млн переглядів.
6. A Walk in Their Shoes | 360 VR Film | AT&T | TOMS. Бренд – AT&T. Понад 1,1 млн переглядів.
7. Nike Football Sunar: Devre Arasi Konuşmasi 360. Бренд – Nike (Türkiye). Понад 900 тис. переглядів.
8. Samsung 360° Snowboard &Freeski Experience. Бренд – Samsung. Понад 790 тис. переглядів.
9. XFINITY | 360° NASCAR Virtual Reality Experience. Бренд – XFINITY. Понад 759 тис. переглядів.
10. Jumeirah Inside – 360° YouTube Video. Бренд – Jumeirah. Понад 677 тис. переглядів.
Як відомо, у березні 2015 YouTube дозволив користувачам завантажувати на сайт відеохостингу відео з технологією 360 градусів. Під час перегляду відео користувач може перевертати смартфон або курсором миші рухати зображення, і йому буде здаватись ніби він знаходиться на місці зйомки.