Повноекранний формат Canvas відтепер доступний для звичайних публікацій у Facebook. Вже завтра, 22 червня, інструмент зможуть випробувати 50 млн сторінок соціальної мережі, повідомили SocialTimes у Facebook.
Як стало відомо, за перші три місяці використання формату Canvas середня тривалість перегляду контенту становила 31 секунду. Загальна тривалість перегляду контенту по всьому світу за цей же час вже cклала 100 років. Серед основних причин такої популярності, насамперед, простота використання і швидкість завантаження. Сторінку у форматі Canvas можна створити за 10 хвилин, а прев’ю на мобільному пристрої доступне вже за хвилину. Окрім того, завантажується така сторінка до 10 разів швидше, аніж будь-яка стандартна сторінка, адаптована до мобільного пристрою.
Сам формат був представлений у лютому 2016 року. Його призначення – допомогти рекламодавцям та власникам публічних сторінок створити креативний і цікавий для аудиторії контент, а також вигідно представити продукт.
Canvas – це повноекранний елемент, оптимізований для мобільних пристроїв, який містить комбінацію зображення, відео, тексту і посилання. Створити Canvas можна за допомогою Конструктора Canvas в Power Editor або за допомогою Composer. Користувач отримує URL-адресу, яку можна використати в рекламі, якщо та передбачає «кліки» або «конверсії на веб-сайті», а також в публікаціях фото і відео на сторінці.
Через тачскрін на мобільному пристрої або планшеті користувач може взаємодіяти з Canvas і не виходити з Facebook. Canvas також перенаправляє користувачів на веб-сайт, де вони можуть дізнатись про компанію або купити товар (послугу).