Відеохостинг YouTube презентував набір інструментів Director, який допоможе власникам малого і середнього бізнесу створити рекламний ролик для показу на сервісі.
«З року в рік тривалість перегляду відео на YouTube зростає щонайменше на 50%», – повідомили в компанії, зазначивши, що власники бізнесу тепер можуть спілкуватися зі своїми клієнтами через відеорекламу на YouTube.
До набору інструментів увійшли три продукти. Перший з них – YouTube Director для iOS. Додаток дозволяє створювати ролик за допомогою готових шаблонів та інструкції. Серед інших опцій – можливість додати текст або анімацію.
Другий продукт – YouTube Director onsite. Це безкоштовний сервіс, за допомогою якого можна запросити префесійного відеооператора для зйомки ролика. Сервіс буде доступний для тих, хто витрачає на рекламу понад $150 на рекламу в YouTube. Наразі сервісом можна скористатись лише в найбільших містах США.
Третій продукт – YouTube Director automated video дозволяє використати логотип, скріншоти та інші дані компанії для автоматичного створення відеореклами.