Користувачі стали витрачати менше часу на додатки соціальних мереж Facebook, Instagram, Twitter та Snapchat. Про це свідчать результати дослідження SimilarWeb за перший квартал 2016 року.
Отримані результати показали, що користувачі Instagram стали витрачати на додаток в середньому на 23,7% менше часу у порівнянні з минулим роком, користувачі Twitter – на 23,4%, Snapchat – на 15,7%, Facebook – на 8%.
Окрім того, користувачі стали рідше встановлювати ці додатки. За перші три місяці 2016 року кількість завантажень усіх чотирьох сервісів впала в середньому на 9% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Аналітики SimilarWeb зазначають, що зростання популярності месенджерів є головною причиною зниження інтересу до додатків зазначених соціальних мереж. Зокрема, кількість завантажень Facebook Messenger i WhatsApp виросла на 2% і 5% відповідно.
Нагадаємо, медіакомпанії втрачають аудиторію у Facebook через новий алгоритм стрічки новин.