Щоденна аудиторія месенджера Snapchat досягла 150 млн користувачів, повідомляє Bloomberg з посиланням на власні джерела. Таким чином, додаток випередив сервіс мікроблогів Twitter за щоденною відвідуваністю.
У грудні 2015 року 110 млн користувачів використовували Snapchat щоденно. За півроку щоденна аудиторія сервісу збільшилась на 40 млн користувачів.
За розрахунками Bloomberg, Twitter щоденно використовують не більше 140 млн людей. За цим показником сервіс програє «дочірнім» додаткам Facebook – Instagram, Messenger і WhatsApp.
Цікаво, що керівник Twitter Джек Дорсі назвав спілкування за допомогою Snapchat «дуже сучасним». Він також визнав, що використання Twitter часто є незручним і пообіцяв вирішити цю проблему.
Месенджер Snapchat був створенний у 2011 році. Він дозволяє користувачам відправляти фото- і відео повідомлення, а також спілкуватись в текстових, аудіо- і відеочатах. Однією із найбільш популярних функцій сервісу є фільтри для фото і відео.
Нагадаємо, у березні стало відомо, що збитки Twitter з моменту заснування компанії перевищили вже $2 млрд.