Соціальна мережа Instagram оголосила про запуск профілів для бізнесу з набором інструментів для просування бренду і комунікації з клієнтами. В найближчі місяці новий функціонал стане доступним в США, Новій Зеландії і Австралії. В інших країнах запуск запланований до кінця 2016 року, йдеться в офіційному блозі соцмережі.
В Instagram запевняють, що бізнес-профілі будуть безкоштовними для власників комерційних профілів. Перевівши старі профілі на новий формат, власники бізнесу зможуть надати клієнту можливість зателефонувати, відправити повідомлення чи дізнатись карту проїзду.
В новому розділі Insights буде представлена статистична інформація про активність користувачів облікового запису. В підрозділі Top Posts будуть розміщуватись всі зображення, опубліковані за період від 7 до 30 днів і відсортовані за кількістю показів.
Крім того, бізнес-користувачі зможуть створити рекламу з власного допису, самостійно обравши вибірку аудиторії і слідуючи рекомендаціям самої соцмережі.
Нагадаємо, Instagram змінить алгоритм видачі контенту за аналогією з Facebook.