• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Олег Дмитренко · 5 Квітня 2016

Українці за рік почали в півтори рази менше клікати по банерах в інтернеті

Tweet
Tweet

Компанія Gemius оприлюднила звіт про рекламну активність українців в інтернеті. Середній рейтинг кліків (CTR) по рекламних оголошеннях в українському інтернеті в ІІ половині 2015 року склав 1,16%. У порівнянні з другим півріччям 2014 року показник знизився – на 47% – з 1,71% до 1,16%.

Українці за рік почали в півтори рази менше клікати по банерах в інтернеті

Молодь у віці до 34 років клацає по рекламі частіше. Їх частка в загальній структурі інтернет-користувачів складає 55%, при цьому частка рекламних показів для цієї аудиторії така ж – 55%, а частка кліків вище – 59%.

Люди з вищою освітою клікають менше – їх частка в структурі аудиторії складає 48%, а частка кліків лише 44%.

В Україні 76% показів реклами припадає на стандартні банери і 24% – Rich Media. Rich Media має значно вищий CTR загалом по Уанету, при цьому на планшетах він складає 2,97%.

Українці за рік почали в півтори рази менше клікати по банерах в інтернеті

Автомобільний сектор лідирує за часткою рекламних оголошень, які показуються в мобільному сегменті – 21%, далі йдуть «Спорт і туризм» (15%) та «Електроніка, будинок і сад» (15% ).

Українці за рік почали в півтори рази менше клікати по банерах в інтернеті

Найвищий рейтинг кліків за даними звіту Gemius зафіксовано в категорії «Краса» – 2,15%, а найнижчий- «Мода» з 0,3%.

Українці за рік почали в півтори рази менше клікати по банерах в інтернеті

Читати більше про: Gemius, uastat

Олег Дмитренко

Олег Дмитренко на зв'язку

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



  • Abu Kasym

    Ucoz єдине що тримає рекламний ринок України.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA