Український стартап Petcube, який виробляє відео-камери для ігр з домашніми тваринами, продав вже понад 20 тисяч своїх пристроїв на суму понад $2,5 млн – про це було повідомлено представникам стартапу під час YCDemoDay.
Суттєвий ріст продажів відбувся після розширення до 400 кількості рітейлових точок, де можна придбати Petcube.
Нагадаємо, що в лютому Petcube отримав інвестиції у розмірі $2,6 млн і потрапив до Y Combinator, найпрестижнішого в світі стартап-інкубатора.
Petcube, Inc. — заснована українцями технологічна компанія з офісами у Києві, Сан Франциско і Шеньчжені. Перші продукти компанії — інтерактивна камера Petcube та мобільні додатки для iOS та Android, що об’єднують власників домашніх тварин в онлайн-спільноту. Petcube став першим продуктом, що дозволяє власникам домашніх тварин спостерігати за своїми улюбленцями, гратися та спілкуватися з ними на відстані за допомогою смартфону. Крім того, користувачі мобільного додатку Petcube можуть ділитися фотографіями тварин, знаходити нових друзів та гратися з публічно доступними тваринами, навіть не купуючи камеру Petcube.
Nordstrom.com, B&H Photo Video, і Frys.