Instagram змінює алгоритм видачі контенту з хронологічного на такий, що буде враховувати взаємини користувача з автором, як часто і який контент він лайкає. Загалом, це лайт-версія алгоритму ранжування контенту у Facebook.
В блозі компанії пишуть, що користувачі сервісу не бачать повідомлення близько 70% публікацій через те, що їх кількість занадто велика. Щоб змінити ситуацію, в Instagram і роблять зміну алгоритму видачі контенту в стрічці публікацій.
Порядок фотографій і відеозаписів буде залежати від того, наскільки контент, який продукує автор, відповідає смакам та інтересам читача. При цьому, як стверджують в Instagram, кількість публікацій в стрічці користувача не зменшиться, зміни стосуватимуться лише їх ранжування.
Нововведення будуть вводитися поступово протягом найближчих місяців.