Сайт Espreso.TV припиняє користуватися послугами банерної мережі AdRiver та сервісу веб-аналітики Яндекс.Метрика, оскільки вони визнають Крим частиною Росії – повідомив комерційний директор каналу Микола Типусяк.
«Щойно ми побачили, що система управління рекламою AdRiver, якою користувався наш сайт espreso.tv, почала визначати Крим російською територією. Раніше вони завіряли нас, що є міжнародною компанією і перебувають поза політикою.
Тому Espreso.tv припининяє користуватися послугами цього окупаційного ресурсу. Закликаю всі українські інтернет-ресурси, агенції, які використовують AdRiver для розміщення реклами, зробити так само» – написав Типусяк у своєму Facebook-екаунті.
Комерційний директор каналу також закликав користувачів відмовлятись від сервісу Яндекс.Метрика по тій же причині:
«Яndex Метрика в аналітичних звітах теж почала показувати Крим російською територією.
В смітник! Прибираємо лічільники Яндекс-метрики з espreso.tv і закликаємо всі українські ресурси видалити лічильники окупаційних компаній. Геть окупантів з України!»
Оновлено: ми отримали коментар від компанії Яндекс щодо ситуації, яка виникла:
Ймовірно, пан Микола зайшов на metrika.yandex.ru (російську версію сервісу). На metrika.yandex.ua Крим, як і раніше, відображається у складі України.
Яндекс робить окремі сервіси для кожної країни своєї присутності, які відображають позицію, прийняту в цій країні – зокрема, стосовно приналежності Криму. Ось наша минулорічна розповідь про це: blog.yandex.ua/post/2641/